Kjøpsvilkår


KONTAKT OSS

Adresse:
Aroma K AS

2817 Gjøvik

E-post: 
aromak@aromak.no

Telefon: 
40644774

Organisasjonsnummer: 
931 261 851

Kontaktskjema

Du kan kontakte oss med alle kontaktmåter ovenfor. Til tider kan det være hektisk på telefonen/support. I stedet for å ringe kan du sende oss mail via kontaktskjema-knappen ovenfor. Vi vil da enten kontakte deg per telefon eller sende deg svar per mail.

KUNDEINFORMASJON

Opplysninger du gir til oss vil ikke bli gitt videre og er bare tilgjengelige for personer tilknyttet oss. Du kan når som helst be om at opplysninger om deg slettes. I forbindelse med bestillingen, godtar du at vi lagrer og bruke informasjonen din. Vi gjør dette for å oppfylle våre forpliktelser overfor deg. Vi dokumenterer også all kommunikasjon vi har med deg via e-post, for å kunne tilby tjenesten som du forventer av oss. 


 SIKKER BETALING


Hvem kan handle på nett?

For å kunne handle på nett hos oss må du være minimum 15 år. Er du under 15 år må du få en myndig person til å bestille for deg. Dersom du ønsker å handle på kreditt må du være over 18 år.

Trygt kjøp

Vi har som mål å ha den absolutt beste sikkerhet rundt salg på internett, håndtering av personopplysninger og betaling. Vi har derfor tilpasset vår virksomhet til kravene norske myndigheter, gjennom Distansehandel Norge, har satt for trygg internett handel. 


Betaling

Du vil bli belastet for ordrebeløpet når din pakke blir sendt fra oss.
Ingen andre avgifter enn det som står som totalsum i kassen tilkommer ved kjøp.Alle våre priser er oppgitt i Norske kroner.


LEVERINGSBETINGELSER

Leveringstid

De fleste varer du ser i nettbutikken er på vårt lager.  Normalt pakkes og sendes disse ut første arbeidsdag etter at vi har mottatt din bestilling.  En forsendelse tar vanligvis 2-4 virkedager.

Vi sender bestillinger mandag til torsdag.
Vi sender ikke bestillinger på fredager, lørdager, søndager og helligdager.
Vi gjør vårt beste for å sende bestillingen din samme dag som den legges inn, men vi ber deg vente 1-2 virkedager på behandling. Vi setter pris på tålmodigheten din mens vi lager og pakker bestillingen din på en sikker måte.


Frakt og gebyr

Alle våre forsendelser går med Posten. 

For enkelhets skyld og til en lav pris tilbyr vi frakt av i bubble konvolutter uten sporingsnummer, og det koster 45 - 65 kr, avhengig av antall flasker.

Forsendelse av hele originalflasker koster 75 kr og har sporingsnummer.

Dersom vi ikke kan levere hele din bestilling komplett tar vi kontakt med deg før vi sender ut

 Uavhentede pakker

Hentefrist for pakker er to uker. Om den ikke hentes innen da sendes den automatisk tilbake til oss. Du vil da få en anmerkning i kunderegisteret, som innebærer at du ikke kan foreta nye bestillinger. For å løse opp denne sperren må du ta kontakt med oss.
Når du har bestilt varen til deg får du først en hentemelding fra Bring. Om du da ikke henter varen får du en purring. Henter du fortsatt ikke varen etter purring fakturer vi deg  til dekning av våre kostnader til porto, oppkravsgebyr, returporto og merarbeid.

Retur av varer - Angrerett

Med unntak av dekanter har du 14 dagers angrefrist på varer kjøpt i vår nettbutikk. Du betaler selv returfrakt om du benytter angreretten. Har du mottatt feil vare eller varer med feil sender vi deg nytt uten kostnader for deg. 

Vi refunderer ikke Dekantere

AROMA k garanterer 100 % at nisje parfymprøvene våre er autentiske og ekte parfymer, hånddekantert fra originalflasken fra produsenten. Vi kan ikke garantere for produkter som er åpnet eller brukt, og tar derfor ikke imot returer.

Noen ganger kan posten forårsake skader på pakkene dine. Hvis du mottar et skadet produkt i posten, vennligst send oss en e-post umiddelbart (innen 3 dager etter at du har mottatt pakken) med detaljer og legg ved et bilde av produktet slik du mottok det for erstatning.

*Erstatning vil kun bli foretatt dersom du legger ved et nøyaktig/tydelig bilde av skaden.

Vi er bare mennesker og kan gjøre feil. Hvis du mottar feil duft, vennligst send oss en e-post umiddelbart (innen 3 dager etter at du har mottatt pakken) med detaljer og et bilde av produktet slik du mottok det.

*Erstatning vil kun bli foretatt dersom du sender oss et bilde av hele bestillingen/tydelig bilde av den feilaktige duften.

Kontroller pakken ved mottak og kontakt oss innen 3 dager etter at du har mottatt pakken hvis det er problemer med bestillingen. Vi erstatter eller bytter ikke varer eller bestillinger. Det har gått 3 dager siden mottakelsen.

Alle fraktkostnader som er betalt for levering av den opprinnelige bestillingen, refunderes ikke. Returfrakt er kundens ansvar, med mindre vi har gjort en leveringsfeil eller varen er skadet ved ankomst.  
Vi ber om at det tar 3-5 virkedager før transaksjonen krediteres kontoen din.

Klagefrister

1. Feil ved leveranse

Hvis du mottar et defekt eller et feillevert produkt, ta kontakt på mail eller på telefon. Du bør ta kontakt så snart som mulig og ikke senere enn 1 måneder etter levering.

2. Feil under garantitiden

Vi garanterer at varene du har bestilt er fri for produksjonsfeil i to år, eller i løpet av garantiperioden for produktet (fra levering).  Oppstår det feil ved ditt produkt i løpet av garantiperioden kan du ta kontakt på mail eller på telefon. Kundeservice vil gi deg informasjon om hvordan du skal gå videre med din reklamasjon.

3. Reklamasjon

Melding om feil må meddeles innen rimelig tid fra du oppdaget eller burde ha oppdaget feilen. Reklamasjonsretten for et produkt opphører under alle omstendigheter etter tre år. Ved en eventuell tvist følger vi forbrukerrådets retningslinjer for reklamasjonssaker!

Meny

Innstillinger

Opprett en konto for å lagre favoritter.

Logg inn

Opprett en gratis konto for å lage ønskelister.

Logg inn